kristiansund kirken.no

Kristiansund kirkelige fellesråd Forside

Velkommen til Superlørdag i Braathallen lørdag 14. april, kl. 11 - 15. Vi sees! Vi har nye kontorlokale. Kristiansund Kirkelige Fellesråd og Frei menighetskontor har ny besøksadresse. Innsamling til nytt orgel i Kirkelandet kapell. Klikk på linken for å lese mer om hvordan du kan være med å bidra til nytt orgel i Kirkelandet kapell. De døpte blir automatisk medlemmer i kirken. Velkommen til Superlørdag i Braathallen lørdag 14. april, kl. 11 - 15. Vi sees! Vi har nye kontorlokale. Tlf 71 57 51 90.

The web page kristiansund.kirken.no currently has an average traffic classification of zero (the smaller the more traffic). We have crawled eighteen pages inside the site kristiansund.kirken.no and found seventeen websites associating themselves with kristiansund.kirken.no.

KRISTIANSUND.KIRKEN.NO TRAFFIC

The web page kristiansund.kirken.no has seen variant amounts of traffic for the duration of the year.
Traffic for kristiansund.kirken.no

Traffic ranking (by month) for kristiansund.kirken.no

Traffic ranking by day of the week for kristiansund.kirken.no

LINKS TO KRISTIANSUND.KIRKEN.NO

kirkeniaveroy Hjem

Den norske kirke i Averøy. I tusen år har kirkestedene på Averøya gitt mennesker hjelp til å finne en himmel over livet. Her hvor vi bor, på vårt sted i verden,. Vel møtt til gudstjenester i påskehøytiden! Vel møtt til gudstjeneste i julen! Menighetsbladet - jul 2017. Vi takker våre annonsører som har.

Kristiansund Kirke Kunst Kulturfestival En årlig nasjonal festival i Kristiansund

En årlig nasjonal festival i Kristiansund. Kristiansund Sinfonietta med Trio Mediæval. Rasmus og Verdens Beste Band. Sunndal, Surnadal, Molde under KKKK-2013. Brahms Requiem i Trondheim juni 2013. Velkommen til en helaftens julekonsert i Nordlandet Kirke onsdag 13. desember! Billetter fås kjøpt her.

Frei menighet Forside

Meld deg på som konfirmant nå! Årsmelding 2014 for Frei meniget. Nå kan du lese årsmeldingen for Frei menighet for året 2014. Årsmeldingen kan lastes ned her. Her kan du melde inn dåp. Oppstart av babysang og sangsprell til høsten. Meld deg på som konfirmant nå! Kandidatlistene for årets kirkevalg! Her finner du kandidatlistene for menighetsrådene og bispedømmene. Her finner du informasjon om når og hvor du kan stemme ved kirkevalget for 2015. Årsmelding 2014 for Frei meniget. Her kan du melde inn dåp.

WHAT DOES KRISTIANSUND.KIRKEN.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of kristiansund.kirken.no Mobile Screenshot of kristiansund.kirken.no Tablet Screenshot of kristiansund.kirken.no

KRISTIANSUND.KIRKEN.NO SERVER

Our crawlers discovered that a single root page on kristiansund.kirken.no took two thousand and fifty-five milliseconds to stream. Our web crawlers could not discover a SSL certificate, so therefore we consider this site not secure.
91.196.240.101

We found that this website is utilizing the Microsoft-IIS/7.5 operating system.

Kristiansund kirkelige fellesråd Forside

The web page kristiansund.kirken.no has the following in the site, "Velkommen til Superlørdag i Braathallen lørdag 14." I saw that the website also stated " Vi sees! Vi har nye kontorlokale." They also said " Kristiansund Kirkelige Fellesråd og Frei menighetskontor har ny besøksadresse. Innsamling til nytt orgel i Kirkelandet kapell. Klikk på linken for å lese mer om hvordan du kan være med å bidra til nytt orgel i Kirkelandet kapell. De døpte blir automatisk medlemmer i kirken. Velkommen til Superlørdag i Braathallen lørdag 14. Vi sees! Vi har nye kontorlokale. Tlf 71 57 51 90." The meta header had DotNetNuke as the first optimized keyword. This keyword is followed by DNN which isn't as important as DotNetNuke.

Forsiden - Kristiansund VGS

Informasjon om Kristiansund videregående skole. Informasjon om Fagskolen i Kristiansund. Informasjon om Yrkessjåfør, Kristiansund videregående skole. Informasjon om Ressurssenteret i Kristiansund. Delte ut pris til 2018-vinnaren. 3TT1 har vore juryklasse i samband med Ungdommens kritikerpris. Naturbruk til Kristiansund videregående skole. I år er aksjonsdagen ved skulen lagt til onsdag 21. Står opp for seg og sine.

Kristiansund

0 Dager 20 Timer 43 Minutter. Levanger måtte gi tapt for KBK. KBK skal spille i tredjedrakten. Rosenborg åpner et tredje felt. Coly må stå over én kamp. Hvor tror du KBK havner på tabellen i årets Eliteserie? Banken støtter de som bruker tid og krefter på å skape et levende og trivelig lokalsamfunn. Sammen får vi ting til å skje. Abonner på nyhetsbrev fra Kristiansund. Takk for din påmelding! .

Kristiansund fotballklubb KFK

Klubbens årsmøte er utsatt til 13. Vinduet og levegg på plass. Det har kommet kommet opp en levegg på vestsida av døra til møterommet. Tap mot Bergsøy i den siste kampen,.

Kristiansund Gospelkor Kristiansund Gospelkor

Med ca 150 tilhørere i benkerader og på galleri, et topptrimmet band og et kor i fyr og flamme ser vi oss svært fornøyd med gjennomføringen. TK 2016 04 28 Konsertomtale Gospel Stødig på egne bein.